Achtergrond
22 juli 2020

Impliciet testen voor onbewuste raciale denkpatronen

Het gesprek over racisme wekt nog veel emoties op, maar tegelijkertijd wordt het bestaan ervan…
Read More
corona
22 juni 2020

Onderzoeken naar COVID-19-maatregelen en gedrag

Het coronavirus en de lockdown hebben een groot effect op onze psyche en ons brein.…
Read More
Goede doelen
4 mei 2020

Het gebruik van urgentie bij fondsenwerving

Bloakes heeft onderzoek gedaan naar elementen die campagnebeelden van goede doelen succesvol maken, oftewel doneerintentie…
Read More
corona
10 april 2020

Donatiegedrag tijdens en na coronatijd

Goede doelen lopen een groot deel van hun inkomsten mis door de corona crisis. Hoe…
Read More
Achtergrond
17 maart 2020

Coronavirus: hoe de media contrasterende reacties veroorzaken

Deze blog is geschreven door Lisa Ebben.¬†Iedereen zal het ondertussen bevestigen: de impact van het…
Read More
Goede doelen
6 maart 2020

Het gebruik van positieve versus negatieve emoties bij fondsenwerving

Een veel gestelde vraag binnen de charitas sector is of een uiting moeten worden getoond…
Read More
Impliciet
5 maart 2020

Onderzoek naar coverdesigns voorspelt koopintentie

De echt koude dagen zijn deze winter ontglipt aan Europa en de avonden beginnen langzamerhand…
Read More
Achtergrond
12 februari 2020

Bloakes op de MIE 2020

Spreken op het grootste Marketing Insights Event van Nederland in de Koninklijke Jaarbeurs. Bloakes kwam,…
Read More