Een kleine impressie hoe een respondent via een eye tracker door een stapel post gaat. Wat trekt aandacht en komt de respondent uiteindelijk uit waar je hem wilt hebben? We kunnen dit voor elk type media, zoals website, e-mail en folder materiaal.

Demonstratie eye tracking

“Door de demo ben ik erachter gekomen hoe klanten naar mijn advertentie kijken en kon ik direct aan de slag met de tips die ik mee kreeg om mijn advertentie te optimaliseren” – VP Marketing & Sales Movex

Vragen die je hebt
Wat is eye tracking, welke mogelijkheden zijn er en wat levert het mij op? Eye tracking is nog onbekend bij veel marketeers en designers. Wij laten je graag ervaren wat je kunt leren met deze manier van onderzoek. En wat het je oplevert.

Wat je gaat ervaren
Tijdens de demonstratie geven we je aan de hand van verschillende voorbeelden uit de praktijk toelichting waar je eye tracking onderzoek kan inzetten.

Wat het je oplevert
Na de demonstratie weet je niet alleen wat je met eye tracking kan meten, de demo geeft je ook een direct inzicht in jouw eigen marketing en communicatie uitingen. Je gaat met een concrete tip naar huis waarmee je direct je omzet kan verbeteren.

Wil je het zelf een keer ervaren, bel Barry de Groot op 06-22 45 89 09 of mail naar barry@bloakes.nl

Welke bedrijven je voor gingen