Ontdek of jouw producten en diensten de juiste emoties en associaties opwekken onder je consumenten.

Eigenlijk geldt voor elke menselijke beslissing, dat de emotie een grotere rol speelt dan tot voor kort aangenomen werd. Op allerlei vlakken hebben wij van deze kennis gebruikt gemaakt om mensen beter te leren kennen en hun gedrag te voorspellen.
Van het optimaliseren van wervingsteksten voor een grote evenementenorganisatie met een continue behoefte aan flexibele medewerkers, tot het meten van politieke krachten en benodigde skills in internationale organisatie, we hebben de vraag gehad en het antwoord gegeven. Met welke vraag zit jij?
Neem contact op

Onderzoeksmethoden

Impliciet onderzoek

Impliciet testen

Meet de onbewuste associaties van je consumenten door de focus op reactietijd bij een stimuli.

Meer lezen
eye tracking

Eye tracking

Meet de aandacht van je consumenten door de pupilbeweging bij een uiting of product.

Meer lezen
facial coding

Facial coding

Meet de gezichtsuitdrukkingen van je consumenten bij het zien van een stimuli zoals tv commercial.

Meer lezen

Klantcases

Philips: de optimale incentive voor op de winkelvloer

Optimalisatie Like!Mayo verpakkingsdesign – Remia

Remia tafelsauzen

De optimale prijs voor specifieke saus binnen het concurrentieveld – Remia

Alle klantcases

Klanten die onze diensten waarderen