Emoties meten als sleutel tot het succes van jouw goede doel.

Als er een branche is waar emoties een belangrijke rol spelen dan is het wel de goede doelen branche. Of het nu gaat om een wervingscampagne voor nieuwe donateurs of voor het betrokken houden van bestaande donateurs in je donor journey.  Emoties zijn de sleutel naar succes en meer impact.

Donor journeyKlantverhalen

Goede doelen donor journey

Bijna iedereen kent het See-Think-Do-Care model, opgesteld door Avinash Kaushik. En breed ingezet bij bedrijven, waaronder Google. Bij Bloakes hebben we dit model ingevuld met een standaard set van emoties. En die emoties kwantificeren we met impliciet onderzoek.

Met impliciet onderzoek, vaak in combinatie met eye tracking of facial coding, geven we in elke fase van de donor journey inzicht in welke emoties een rol spelen en waar je kunt optimaliseren. Snel, simpel en betrouwbaar.

Neem contact opAlle methodes

Klantverhalen van goede doelen ter inspiratie

Van optimalisatie naar campagne voor Stichting AAP

UX-onderzoek Jantje Beton Speelbeweging

Concept en DM-optimalisatie voor de wintercampagne van Unicef

ReumaNederland: van lezer naar donateur, eye tracking

Alle klantverhalenNeem contact op

Goede doelen die onze diensten waarderen

Alle klanten