Bloakes maakt gebruik van neuromarketing onderzoeksmethoden. Wij bieden het hele palet van methoden aan en zijn gespecialiseerd in het koppelen van de meest geschikte methode voor jouw uitdaging. Zo verzamelen we de beste kwaliteit data, vertalen die naar heldere inzichten voor de juiste beslissingen. Wij verdelen de neuromarketing methoden op in 3 categorieën:
- In het brein – via fMRI of EEG, om te zien waar brein activiteiten plaatsvinden.
- Op het lichaam – via gezichtsuitdrukking, hartslag, bloeddruk, huidgeleiding en oogbewegingen, om te zien hoe het lichaam reageert op stimuli.
- Onbewuste voorkeuren – via impliciet reactietijden onderzoek om toekomstig gedrag te voorspellen.
Onze ervaring is dat een combinatie van impliciet reactietijden onderzoek en eye tracking de meeste vragen beantwoordt. Met hoge betrouwbaarheid en de kortste doorlooptijd.
Meer weten over de verschillende vormen van neuro onderzoek en wil je antwoord op welke methode het best bij jouw vraagstuk past? Neem dan contact met ons op.