7 tips voor een breinvriendelijke campagne

Dit whitepaper bevat 7 tips om een campagne of marketinguiting breinvriendelijker te maken. Door het toepassen van deze tips zijn uitingen makkelijker te percipiëren voor het brein, waardoor ze beter aanslaan met een stijging in conversie als gevolg.

vraag hier de whitepaper gratis aan

Inzicht in hoe het brein werkt bij reclame

Deze whitepaper gaat in op hoe reclame werkt in het brein. Hoe vaak heb je niet met het hele team bijeen gezeten, gebrainstormd en geschaafd aan het concept van je commercial, de tekst nog wat aangescherpt, getwijfeld over wel of geen muziek? Het maken van een nieuwe commercial is een tijdrovend en kostbaar proces waar een hoge verwachting vanuit gaat. Daarom is het van belang om te weten wat je moet doen, of juist laten, om te zorgen dat je commercial het juiste effect heeft bij het publiek. Lees waar je op moet letten en hoe je dat kan onderzoeken.

vraag hier de whitepaper gratis aan

⇓ Hier onder nog meer downloads ⇓

Donatiemonitor augustus

De coronacrisis heeft ontegenzeggelijk veel invloed gehad op het doneergedrag van Nederlanders. Echter zien we nu in augustus dat door versoepelde maatregelen mensen steeds meer terugkeren naar hun oorspronkelijke doneergedrag.

In deze monitor wordt er opnieuw gekeken naar hoe mensen tegenover de verschillende aspecten van doneren staan in het huidige landschap.

In deze light versie zal een deel van de uitkomsten van het onderzoek besproken worden. Wil je de volledige versie ontvangen, dan kan je die voor € 99 (ex BTW) kopen. Je hoeft dan alleen maar via de PDF op het slotje drukken en een unlock op de PDF te doen.

Ja, de light versie gratis in mijn mailbox

⇓ Hier onder nog meer downloads ⇓

Donatiemonitor april

Wat voor invloed heeft het coronavirus op het doneergedrag van Nederlanders? Het coronavirus heeft invloed op alle lagen en sectoren van onze samenleving, zo ook de goede doelen. Voor het ene goede doel zal corona een meer positieve invloed hebben dan voor het andere doel. Het is daarom belangrijk om vast te stellen wat de invloed is van het virus op doneergedrag en hoelang deze verschuiving zal aanhouden.

Mensen nemen beslissingen op basis van emotie. Bij Bloakes meten we die emoties direct in het brein, zonder vragen te stellen. Profiteer als een van de eerste van deze manier van meten van Bloakes en je hebt een voorsprong als fondsenwervers.

Wil je deze alsnog ontvangen, stuur Saskia een mail op saskia@bloakes.nl o.v.v. Donatiemonitor april

alleen op aanvraag

⇓ Hier onder nog meer downloads ⇓