Inzicht in hoe het brein werkt bij reclame

Deze whitepaper gaat in op hoe reclame werkt in het brein. Hoe vaak heb je niet met het hele team bijeen gezeten, gebrainstormd en geschaafd aan het concept van je commercial, de tekst nog wat aangescherpt, getwijfeld over wel of geen muziek? Het maken van een nieuwe commercial is een tijdrovend en kostbaar proces waar een hoge verwachting vanuit gaat. Daarom is het van belang om te weten wat je moet doen, of juist laten, om te zorgen dat je commercial het juiste effect heeft bij het publiek. Lees waar je op moet letten en hoe je dat kan onderzoeken.

vraag hier de whitepaper gratis aan

⇓ Hier onder nog een download ⇓

7 tips voor een breinvriendelijke campagne

Dit whitepaper bevat 7 tips om een campagne of marketinguiting breinvriendelijker te maken. Door het toepassen van deze tips zijn uitingen makkelijker te percipiëren voor het brein, waardoor ze beter aanslaan met een stijging in conversie als gevolg.

vraag hier de whitepaper gratis aan