Ontdek Bloakes: waar associaties en merkverbinden samenkomen.

Sinds onze oprichting in 2016 hebben wij bij Bloakes ons verdiept in de verfijnde kunst en wetenschap van neuromarketing. Waar andere bureaus zich wellicht richten op onderzoek vanuit het bewuste zoals interviews en enquêtes, graven wij dieper. Wij begrijpen dat de echte kracht van merkcommunicatie schuilt in de stille, onderliggende verbindingen van ons brein: de associaties.

Bij Bloakes combineren we passie voor mensen met een drive voor wetenschap en innovatie. We geloven in het creëren van een omgeving waar leren en ontwikkelen centraal staan, niet alleen voor ons team maar ook voor studenten en stagiaires. Het is deze fusie van kennis en menselijkheid die ons onderscheidt.

Onze missie? Om jou te inspireren en jouw creativiteit te prikkelen, doordat we je inzicht geven in de onbewuste behoeften en emoties van jouw doelgroep.

Benieuwd naar hoe we dat doen? Wij ook naar jou! Laten we de kracht van associaties samen verkennen. Tijd voor koffie?

Koffie plannen

Onze Bloakes

Barry de Groot

CEO & Co-Founder

Rianne Besters

Senior Research Consultant

Jules De Ryck

Head of Consultancy

Guus van Loon

Head of Research & Development

Merel Schouten

Research Consultant

Tycho Faber

Research Consultant

Maddy Koenraad

Research Consultant

Amber van Huissteden

Research Consultant

Didier Nieuwenhuis

Founder & Friend of Bloakes

Mark van Ditmarsch

Research Consultant

Chris Roelfsema

Research Intern

Verhaal achter onze naam

Bloake (m/v) [bloakes]

In de Engelse taal veelal gebruikt als informele aanduiding voor een man; Door ons gebruikt om aan te duiden dat je een bent van de groep, ongeacht of je man of vrouw bent. Bloakes voelen zich verbonden met elkaar,  zijn nieuwsgierig en hulpvaardig, soms wat eigenwijs en geven vooral niet op.

“I met these bloakes in town who told me to stop wasting my time over discussin’ taste, said they could predict the best approach, save a lot of time and to lay back relaxed awaiting splendid results.”