Bloakes meet emoties rondom jouw prijs, product, merk en marketingcampagnes. En voorspelt wat de impact is op de koopintentie. Veelal binnen 3 werkdagen, vertaald naar begrijpelijke inzichten en helder advies.
Bloakes voorspelt klantgedrag: Snel, simpel en betrouwbaar.
Intuitive Pricing
De meest innovatieve methode in prijsonderzoek. Waar twijfel bij de klant over de prijs jou zekerheid geeft over welke prijsstijging of -daling mogelijk is om winstmarge te optimaliseren. En ook nog in de context van verschillende winkelketens en rekening houdend met omgevingsscenario’s.
Products
Consumenten kunnen niet vertellen wat ze voelen. Daarom laat Bloakes ze kiezen tussen proposities, verpakkingen, product features en claims. Keuze en snelheid voorspelt waar je succes zit. Voordat je product in de winkel ligt. En zelfs innovaties zijn succesvoller als je ze tijdens de ontwikkeling op emoties test.
Brand & Communication
Zonder mentale beschikbaarheid (Byron Sharp), zullen consumenten je product niet kopen. Regelmatig ondersteun je je product met verschillende campagnes. Via TV, online of in print om het associatie netwerk te versterken. Gedurende de totale klantreis. Door emoties te meten en te beïnvloeden ben jij succesvol.
Wat een klant over ons zegt
“Het onderzoek van Bloakes hielp ons om concrete beslissingen te nemen. Bloakes leverde een duidelijk onderzoeksrapport op met goede aanbevelingen. Het is duidelijk dat het een gedegen onderzoek is zonder dat ik door een soort wetenschappelijk artikel moet lezen. Ook vond ik de samenwerking prettig en hadden we snel resultaten.”